Yandex Reklam Danışmanlığı

Yandex Ads, önde gelen bir Rus internet şirketi olan Yandex tarafından sağlanan bir çevrimiçi reklam platformudur. Yandex Ads, reklamverenlerin reklamlarını Yandex arama sonuçları sayfaları, Yandex.Direct (Yandex’in arama reklamı platformu), Yandex.Market (çevrimiçi alışveriş platformu) ve ortak web sitelerini içeren Yandex Reklam Ağı’ndaki çeşitli platformlarda ve web sitelerinde görüntülemelerine olanak tanır.

MEMNUNİYET
4.9/5
Read More
Düzenli Optimizasyon
Uzman Ekip
Etkin Bütçe Kontrolü

Uzmanlarımız, markaların belirli amaçlarına ve hedef kitlelerine uygun etkili kampanya stratejileri geliştirmelerine yardımcı olmaktadır. Kampanyaların performansını en üst düzeye çıkarmak için anahtar kelime araştırması, kitle hedefleme, teklif verme stratejileri ve reklam biçimleri hakkında detaylı bilgiler verirler.

Uzmanlarımız, kampanya ayarlarının, reklam gruplarının ve reklam uzantılarının yapılandırılması da dahil olmak üzere reklamverenlere Yandex Ads hesaplarını oluşturma konusunda rehberlik ederler. Ayrıca, satış ve yeni müşteri edinme gibi hedefleri için kampanyalar üzerinde optimizasyonlar yapmaktadırlar.

Uzmanlarımız, Yandex reklamları için anahtar kelimelerin belirlenmesi, etkili hedef kitle seçimi ve optimizasyon süreçlerinde etkili rol oynamaktadırlar. Yüksek hacimli, düşük rekabetli anahtar kelimeler bulmaya, doğru anahtar kelime eşleme türlerini seçimi, doğru hedef kitle ve maliyetlerin optimize edilmesini sağlamaktadırlar.

Uzmanlarımız, ilgi çekici reklam metinleri ve kreatiflerin oluşturulması konusunda danışmanlık sunmaktadır. Reklam performansını ve kullanıcı katılımını artırmak için reklam metni, harekete geçirici mesajlar, reklam uzantıları ve diğer öğeler için öneriler sağlanmaktadır.

Uzmanlarımız, reklamverenlerin maliyetleri etkin bir şekilde yönetirken kampanya hedeflerine ulaşmaları için etkili teklif stratejileri geliştirmelerine yardımcı olmaktadır. Yatırım getirisini en üst düzeye çıkarmak için teklif ayarlamalarını belirlemeye, teklif stratejilerini analiz etmeye ve teklif verme otomasyon araçlarını kullanmaktadırlar.

Uzmanlarımız, dönüşüm takibinin ayarlanması konusunda rehberlik ederek reklamverenlerin kampanyalarının etkinliğini ölçmesine ve temel performans göstergelerini takip etmesine olanak sağlamaktadırlar. Dönüşüm kodlarının kurulumu, dönüşüm verilerinin analiz edilmesi ve kampanyaların dönüşüm metriklerine göre optimize edilmesi sağlanmaktadır.

Uzmanlarımız, reklamverenlerin kampanya performansı, izleyici davranışı ve pazar eğilimleri hakkında değerli içgörüler elde etmeleri için Yandex Ads’in analitik ve raporlama yeteneklerinden yararlanmaktır. Verilerin yorumlanmasına, özel raporların oluşturulmasına ve reklam stratejilerini optimize etmek için veriye dayalı kararlar alınması sağlanmaktadır.

20 farklı sektörde
75'den fazla referansımızla...

Neden Yandex Reklamları?​

Yandex Reklamları, özellikle Rusya, Ukrayna, Beyaz Rusya, Kazakistan ve Yandex’in yaygın olarak kullanıldığı diğer ülkelerdeki kitleleri hedeflemede ve ülkemizde aldığı pay ve rekabetteki fırsattan dolayı değerli bir reklam platformudur. Reklamverenlerin Yandex Reklamlarını kullanmayı tercih etmelerinin bazı nedenleri şunlardır:

Yandex, Rusya’da ve Rusça konuşulan diğer ülkelerde en popüler arama motorlarından biridir. Yandex Reklamlarında reklam vererek, önemli bir kullanıcı tabanına ulaşabilir ve Yandex arama motorunu ve diğer Yandex hizmetlerini aktif olarak kullanan geniş bir kitleye ulaşabilirsiniz.

Yandex, Rusça konuşulan bölgedeki yerel pazar, kullanıcı davranışı ve kültürel nüanslar hakkında derin bir anlayışa sahiptir. Yandex Ads’i kullanarak kampanyalarınızı daha iyi sonuçlar için optimize etmek ve bu pazarlardaki hedef kitleyle etkili bir şekilde bağlantı kurmak için uzmanlıklarından yararlanabilirsiniz.

Yandex Ads, istediğiniz kitleye ulaşmanıza yardımcı olacak bir dizi hedefleme seçeneği sunar. Yandex Reklam Ağı’nda anahtar kelimelere, kullanıcı demografisine, ilgi alanlarına, konuma, cihaz türüne ve hatta belirli web sitelerine göre hedefleme yapabilirsiniz. Bu hedefleme hassasiyeti düzeyi, reklam kampanyalarınızı en alakalı kitle segmentlerine ulaşacak şekilde uyarlamanıza olanak tanır.

Yandex Ads, yeniden hedefleme seçenekleri sunarak daha önce web sitenizi ziyaret etmiş veya markanızla etkileşime girmiş kullanıcılarla yeniden etkileşime geçmenizi sağlar. Yeniden hedefleme, kullanıcılara tekliflerinizi hatırlatmak, marka hatırlanabilirliğini artırmak ve dönüşümleri artırmak için etkili bir strateji olabilir.

Yandex Ads, self servis reklam platformu Yandex.Direct içinde güçlü reklam yönetimi araçları sağlar. Reklam kampanyalarınızı oluşturmanıza ve yönetmenize, performansı izlemenize, teklifleri ayarlamanıza, reklam grupları oluşturmanıza ve kampanyalarınızın etkinliğini izlemek için ayrıntılı raporlama ve analizlere erişmenize olanak tanır.

Yandex Ads, arama reklamları, görüntülü reklamlar, video reklamlar ve mobil reklamlar dahil olmak üzere çeşitli reklam biçimleri ve yerleşimleri sunar. Bu, Yandex Reklam Ağı’ndaki birden çok kanalda çeşitli ve entegre reklam kampanyaları oluşturmanıza, farklı temas noktalarında ve cihazlarda kullanıcılara ulaşmanıza olanak tanır.

Yandex Ads, Rusça ve bölgede kullanılan diğer dillerdeki reklamları destekler. Bu, özellikle yerelleştirilmiş ve kültürel olarak alakalı reklam içeriğiyle Rusça konuşan kitlelere ulaşmak istiyorsanız faydalıdır.

Yandex
Kampanya Türleri

Yandex Ads, farklı reklamcılık hedef ve stratejilerine hitap eden çeşitli kampanya türleri sunar. Yandex Reklamlarında yaygın olarak bulunan kampanya türlerinden bazıları şunlardır:

1. Metin Grafik Reklamlar

Arama reklam kampanyaları, reklamverenlerin Yandex arama sonuçlarının yanında metin reklamları olarak görüntülenmesine olanak tanır. Reklamverenler alakalı anahtar kelimeler için teklif verir ve kullanıcılar bu anahtar kelimeleri aradığında reklamları görünür. Bu kampanya türü, aktif olarak belirli ürün veya hizmetleri arayan kullanıcılara ulaşmak için etkilidir.

2. Mobil Uygulama Reklamları

iOS ve Android uygulama reklamlarınızın promosyonunu sağlayabilecek özel bir formattır.

Bu formattaki reklamlar arama sonuçları sayfalarında ve Yandex Reklam Ağı sitelerinde, uygulamanızın uyumlu olduğu mobil cihazlarda gösterilir.

3. Görüntülü Arama Reklamları

Görüntülü arama reklamları, kampanyaları, reklamverenlerin reklamverenlerin Yandex arama sonuçlarının yanında görsel reklam olarak görüntülenmesine olanak sağlamaktadır.

4. Medya İçerikli Reklamlar

Yandex partner websitelerinde yer alan banner gösterimi odaklı reklam türüdür.

5. Yandex Navi Reklamları

Türkiye'nin en popüler navigasyon uygulaması olan Yandex Navigasyon üzerinde sürücülerin aklına gelen ilk marka olun. Bilinirliğinizi artırırken markanız için en doğru yol haritasını çizin.

Sıkça Sorulan Sorular

Yandex Ads olarak da bilinen Yandex Direct, arama motoru Yandex'in sitesindeki reklamlar için reklam programı ve buna karşılık gelen reklam ağıdır.

Yandex Direct, Google Ads'e çok benzer şekilde çalışır. Burada ayrıca, reklamlarınızı belirli arama sorgularıyla ilgili anahtar kelimelere dayalı olarak görünecek şekilde tasarlarsınız. TBM (Tıklama Başına Maliyet) yönteminde maliyetler, yalnızca bir kullanıcı reklamınızı tıkladığında ve dolayısıyla reklamı yapılan web sitenize veya açılış sayfanıza geldiğinde ortaya çıkar.

Temel olarak, Yandex'e reklam yerleştirilmesi yalnızca Rusya pazarında ilgili bir hedef kitleye sahip şirketler için önerilir. Ürün veya hizmetleriniz için Türkiye'de de hatrı sayılır bir payı bulunan Yandex'i test edip dijital medya planlarında yer verebilirsiniz.

Yandex Reklamlarında reklam vermenin maliyeti, belirli anahtar kelimeler için rekabet, teklif tutarınız gibi birçok faktöre bağlıdır. Yandex Ads, hedef anahtar kelimeleriniz için teklif verdiğiniz bir teklif verme sistemi kullanır ve tıklama başına maliyet (TBM), hedef anahtar kelimeleriniz için rekabete göre değişebilir.

Yandex Ads hesabı oluşturmak için kayıtlı bir işletmenizin olması ve işletme adınız, adresiniz ve iletişim bilgileriniz gibi gerekli bilgileri vermeniz gerekir. Ayrıca, reklam kampanyanızı finanse etmek için geçerli bir kredi kartı veya başka bir ödeme yöntemi sağlamanız gerekebilir.

Yandex Ads ağının bütünlüğünü sağlamak için uyulması gereken reklam yerleşimi ve içerikle ilgili belirli politikalar ve yönergeler vardır. Bu politikalar, yasa dışı veya yanıltıcı reklamlar gibi yasaklanmış içeriğe ilişkin kısıtlamaları ve reklam biçimine ilişkin yönergeleri içerir.

Yandex Reklam Ajansı, işletmelerin Yandex'te etkili reklam kampanyaları oluşturmasına ve yönetmesine yardımcı olan özel bir hizmettir. Ajans, işletmelerin pazarlama hedeflerine verimli bir şekilde ulaşmalarına yardımcı olmak için profesyonel uzmanlık, analiz araçları ve kampanya optimizasyonu sunar.

Yandex Reklam Ajansını tercih etmek, reklam çalışmalarınızda sayısız avantaj sağlayabilir. Ajansın Yandex reklam platformundaki uzmanlığı, daha iyi hedeflenmiş reklamlar, daha yüksek tıklama oranları ve daha iyi yatırım getirisi (YG) sağlayabilir. Ayrıca Yandex Reklam Ajansı, işinizin diğer önemli yönlerine odaklanmanıza olanak tanıyarak size zaman ve emek tasarrufu sağlayabilir.

Yandex Reklam Ajansı, işletmelerin reklam hedeflerini, hedef kitlelerini ve bütçelerini anlamak için işletmelerle yakın işbirliği içinde çalışır. İşletmenin özel ihtiyaçlarına göre özelleştirilmiş reklam kampanyaları oluştururlar. Ajans, reklamların performansını sürekli olarak izler ve sonuçları optimize etmek için gerekli ayarlamaları yapar.

Bizimle İletişime Geçin

Sizi Arayalım

Ücretsiz Ön Görüşme için Formu Doldurun

Bizimle İletişime Geçin

Sizi Arayalım

Ücretsiz Ön Görüşme için Formu Doldurun