Snapchat reklam danışmanlığı veren bir ajans olarak, genellikle genç hedef kitleye odaklanan etkileyici ve yaratıcı içerikler hazırlayarak, kullanıcıların dikkatini çekmeyi amaçlarız. Markalarla sürekli iletişim halinde olarak, sizin ve müşterilerinizin ihtiyaçlarına hızlı bir şekilde adapte olabilecek adımlar atarız.
Snapchat reklamcılığı, özellikle genç hedef kitlelerle kalıcı ve etkili iletişim kurmayı amaçlar. Başarılı Snapchat reklamları, markaların hedef kitlesiyle doğrudan etkileşim kurarak anında farkındalık yaratmalarına yardımcı olur. Bizim süreçlerimiz şu şekildedir:
01.
Öncelikle, markanız ve hedeflerinizle ilgili derinlemesine analizler gerçekleştirerek, Snapchat reklam stratejinizi belirleriz. İçerik türlerini, hedef kitlelerinizi ve coğrafi alanlarınızı değerlendiririz.
02.
Hedef kitlenizin ilgi alanlarına ve ihtiyaçlarına uygun reklam stratejisi ve içerik planları hazırlayarak, Snapchat kullanıcılarının doğru zamanda, doğru içeriğe ulaşmasını sağlarız.
03.
Görsel ve metin içeriklerini, Snapchat kullanıcılarının eğilimlerine ve tercihlerine göre tasarlayarak platforma uygun hale getiririz. Etkileyici ve sürekli güncel içerikler üretmeye özen gösteririz.
04.
Snapchat reklamlarınızın başarısını ve gelişimini ölçmeye, analiz etmeye ve optimizasyona özen göstererek, reklam kampanyalarınızı sürekli optimize ederiz.
Bu kampanyalar, markanızın Snapchat kullanıcıları arasında bilinirliğini ve farkındalığını artırmayı amaçlar. Kullanıcıların ilgisini çekecek görseller, videolar ve metinlerle hazırlanan bu reklamlar, Snapchat’teki hedef kitleyle markanızı tanıştırır ve uzun vadeli başarı için temel oluşturur.
Bu kampanyalar, belirli demografik özelliklere sahip kullanıcılara Snapchat’te reklamlarınızı göstermeyi amaçlar. Böylece, işletmenizin potansiyel müşteri kitlesini genişleterek daha fazla kullanıcıya ulaşabilirsiniz.
Bu reklamlar, kullanıcıları web sitenize, ürün sayfalarınıza veya bloglarınıza yönlendirmeyi hedefler. Snapchat’teki kullanıcıları belirli sayfalara yönlendirerek dönüşüm oranlarını ve satışlarınızı artırabilirsiniz.
Bu kampanya türü, uygulamanızın indirilme sayısını artırmak için tasarlanmıştır. Snapchat kullanıcılarının dikkatini çekmek ve uygulamanızı indirerek denemelerini sağlamak için özel tasarlanmış görsel ve metinlerle hazırlanır.
Snapchat platformundaki video içeriğinizi daha geniş kitlelere ulaştırarak, markanızın bilinirliğini ve etkileşimini artırmayı amaçlayan bu kampanya türü, kullanıcıların video içeriğinizle ilgilenmesini sağlar.
Bu kampanyalar, kullanıcıların iletişim bilgilerini doldurarak sizinle iletişime geçmelerini teşvik eder. Form reklamları sayesinde, potansiyel müşteri veritabanınızı Snapchat kullanıcılarıyla genişleterek satış ve pazarlama faaliyetlerinizi güçlendirirsiniz.
İşletmenizin satış yapmak için ürün kataloglarını kullanan bu kampanyalar, Snapchat kullanıcılarına ürünlerinizi doğrudan gösterir ve sadece birkaç tıklama ile satın almalarını sağlar.
Snapchat’te düzenlenen bu kampanyalar, kullanıcıları fiziksel mağazalarınıza yönlendirerek ziyaretçi sayısını artırmayı hedefler. Kullanıcılara yakınlarda bulunan mağazalarınızı göstererek onları mağazanıza yönlendirmeyi amaçlar.
Snapchat etkileşimleri (görüntüleme, ekran görüntüsü alma, yorum, paylaşım vb.) artırmayı amaçlayan bu kampanyalar, kullanıcıları içeriğinize daha yakından ilgi göstermeye ve etkileşime geçmeye teşvik eder.
Bu kampanya türü, genellikle Snapchat kullanıcılarını hedeflenen eylemleri gerçekleştirmeleri için teşvik eder. Örneğin, bir e-ticaret siteniz var ve oradan satış yapmak istiyorsunuz, bu kampanya ile kullanıcıların sitenizin linkine tıklayarak veya ürünlerinizi doğrudan satın alarak dönüşüm sağlamaları hedeflenir.
Snapchat reklamcılığı ve hedef kitlenizi daha iyi kullanmak, işletmenizin marka değerini ve etkileşimini artırmak için bizimle iletişime geçerek, işletmenize özel bir Snapchat reklamcılığı stratejisi geliştirmeye başlayabilirsiniz.
İşletmenizin sosyal medya reklamcılığındaki başarısını artırmak, markanızı ve ürünlerinizi daha geniş kitlelere ulaştırmak için bizimle iletişime geçerek, işletmenize özel bir sosyal medya reklamcılığı stratejisi geliştirmeye başlayabilirsiniz.
Yakup Solmaz
Antioch | E-Ticaret Yöneticisi
“Reklam kampanyalarımızı yönetme konusunda harika bir iş çıkarıyorlar. ROI’mizi artırmamıza yardımcı oldular.”
Ferudun Güleç
Yapaycicekal | Kurucu
“Dijital reklamcılık konusundaki güncel trendleri ve teknikleri takip ediyorlar. Bu da bizi her zaman rekabetin bir adım önünde tutuyor.”
Jasmin Özdinç
Dearvictoriajewelery | CEO
“Web sitemizdeki dönüşüm oranlarını artırmamıza yardımcı oldular. Müşteri kitlemiz artık daha etkili bir şekilde dönüşüme dönüşüyor.”
Mustafa Eryaman
Uygunpetgross | CEO
“Dijital reklam konusunda bize inanılmaz yardımcı oldular. Hedef kitlemizi mükemmel bir şekilde analiz edip reklam stratejilerini ona göre uyarlıyorlar. Sonuçlar çok etkileyici.”
İbrahim Öztürk
Medikal Market | E-Ticaret Yöneticisi
“Dijital reklam hizmetleri sayesinde markamızın bilinirliği hızla arttı. Bu ekiple çalışmaktan çok memnunuz.”
Cemal Alçık
TOGOTR | Kurucu
“Reklam harcamalarımızı optimize etmekte bize büyük yardımcı oldular. Bütçemizi en iyi şekilde kullanıyoruz.”
Emre Özcan
Dikey Dekor | E-Ticaret Müdürü
“Sosyal medya reklamları konusunda uzmanlar! İşletmemizin Facebook ve Instagram’daki varlığını güçlendirmek için harika işler çıkarıyorlar. Müşteri etkileşimi sürekli artıyor.”
Figen Bahadıroğlu
FiSeason | Kurucu
“Dijital reklam stratejilerindeki yaratıcılıkları beni her zaman etkiler. Rakiplerimizin önünde olmamıza yardımcı oldular.”
Yasin Ünal
Çiçek Bankası | Kurucu
“Müşteri memnuniyeti konusundaki hassasiyetleri sayesinde işimizde büyük bir fark yarattılar. Teşekkür ederim!”
Reklam fiyatlandırma seçenekleri arasında günlük, haftalık veya yıllık ücret bulunan Snapchat, günlük 100 dolar bütçe harcamanız gerekmektedir.
Meta’ya çok benzeyen Snapchat, kullanıcıları ilgi alanlarına, demografiye, konumlara, cihaz özelliklerine ve özel kitlelere göre hedeflemenize olanak tanır.
İlgi Alanları - Snapchat, ebeveynlik, siyasi haberler, müzik festivalleri ve kullanıcıların uygulamadaki etkinliklerine dayalı daha fazlasını içeren 60'tan fazla ilgi alanı kategorisine sahiptir.
Demografi - Snapchat, ad ve yaş, dil, hane halkı geliri ve eğitim dahil olmak üzere temel ve gelişmiş demografik hedefleme seçenekleri sunar.
Konum - Ülkeye, eyalete, bölgeye veya belirlenen pazar alanına göre hedefleme yapabilirsiniz.
Cihaz Nitelikleri - Cihaza, işletim sistemine, operatöre ve wi-fi veya 3G gibi hücresel bağlantıya göre hedefleyebilirsiniz.
Kitle Eşleştirmesi (SAM) - Müşteri listenizden (kabul edilebilir veriler e-posta adresleri ve mobil kimliklerdir), Benzer hedef kitleden (sizinkine benzer hedef kitle) ve etkileşim hedef kitlesinden (filtrelerinizle etkileşim kuran hedef kitle) hedefleyebilirsiniz. ve içerik).
Snapchat reklamları, kullanıcıların hikayelerinde görünür.
Snapchat günlük 166 milyon aktif kullanıcıya sahiptir. Bu kullanıcılar evde (%81), restoranlarda (%80), konserlerde (%70), spor salonunda (%50) ve havaalanında (%49) hikaye paylaşıyor. Snapchat daha çok genç nesil tarafından kullanılan bir uygulama olsa da, yeni kullanıcıların %50'den fazlası 25 yaş ve üzerinde.
Increaser, maksimum verim sağlamak için Snapchat reklam yönetimi hizmetlerimizin çeşitli dijital pazarlama stratejilerini ve metodolojilerini veri analitiğiyle birleştirdiği, büyümeye yönelik kapsamlı bir bakış açısı benimsiyor.
Snapchat Reklamlarında birçok reklam biçimi vardır.
Resimler veya videolar için 9:16 oranında ve 1080×1920 piksel çözünürlükte Snap Reklamları (hikayeler arasındaki reklamlar), Hikaye Reklamları (keşfet sekmesindeki reklamlar), birkaç resim içeren dikdörtgen kutucuk
Koleksiyonlar Reklamlar (hikayeler arasındaki reklamlar), ürünlerin küçük resim şeklinde sunumu için 9:16 oranında ve 1080×1920 piksel çözünürlükte.
Reklamlar, lensler, ticari reklamlar ve filtreler de vardır.
Snapchat, gençler arasından en popüler sosyal ağ uygulamalarından biridir.
15-49 yaş arası ağlarda geçirilen zaman açısından 1 numaradır.
Facebook ve Messenger'ın hemen ardından 2. sırada yer alıyor.
Kullanıcılar uygulamayı günde ortalama 30 kez açıyor ve etkileşim süresi ABD'de bile %48'e ulaşıyor.
Snapchat Reklamları, daha genç ve ilgili bir kitleye ulaşmak için benzersiz bir fırsat sunuyor. Marka bilinirliğini artırabilir, web sitesi trafiğini artırabilir, uygulama yüklemelerini artırabilir ve olası satışlar oluşturabilirler. İşletmeler, yaratıcı ve ilgi çekici içerikle Snapchat kullanıcılarıyla güçlü bağlantılar kurabilir.
Snapchat'in kullanıcı tabanı ağırlıklı olarak daha genç olsa da platform, Y Kuşağı ve Z Kuşağı demografisini hedefleyen işletmeler için faydalı olabilir. Ürün veya hizmetleriniz bu kitleye uygunsa, Snapchat Reklamları etkili bir reklam kanalı olabilir.
Bir Snapchat reklam ajansı, Snapchat platformunda reklam kampanyaları planlama, oluşturma ve yönetme konusunda uzmanlık sunan özel bir reklam ajansıdır. Snapchat'in reklam biçimleri, hedefleme seçenekleri ve en iyi uygulamaları hakkında derinlemesine bilgi sahibidir ve işletmelerin pazarlama hedeflerine etkili bir şekilde ulaşmalarına yardımcı olur.
Bir Snapchat reklam ajansıyla çalışmak, işletmeniz için çeşitli avantajlar sağlayabilir. Bu ajanslar, platformla çalışma deneyimine sahiptir ve Snapchat'in hedef kitlesinde yankı uyandıran ilgi çekici reklam içeriği oluşturabilir. Ayrıca daha iyi sonuçlar için kampanyaları optimize edebilir, doğru kitleyi hedeflemeye yardımcı olabilir ve performans analitiği yoluyla değerli bilgiler sağlayabilirler.
Bir Snapchat Ads ajansı seçerken, deneyimlerini, portföylerini, müşteri incelemelerini ve başarı öykülerini göz önünde bulundurun. Sizinkine benzer markalarla çalışmış ve olumlu sonuçlar verme geçmişine sahip ajansları arayın.
Ücretsiz Ön Görüşme için Formu Doldurun
Ücretsiz Ön Görüşme için Formu Doldurun
Ücretsiz Ön Görüşme için Formu Doldurun